Softonic-recensie

Dino Kleuterschool Leuke Spelletjes - Een Spannende Educatieve App voor Kinderen

Dino Kindergarten Leuke Spelletjes is een spannende en interactieve educatieve app voor kinderen vanaf 5 jaar. Ontwikkeld door Family Play ltd, bevat deze app 12 kleuterschool leer spelletjes die de basis van het kleuteronderwijs leren. De app omvat patroonherkenning en reeksen, basis spelling, het matchen van objecten, kleuren, vormen en dieren met hun juiste namen, en een verscheidenheid aan uitdagende wiskundige concepten die zijn ontworpen om de geletterdheid van jonge kinderen te ontwikkelen.

Doe mee met de schattige dinosaurusvrienden op een coole jungle-avontuur en leer samen. Met een charmante dinosaurusvriend motiveert de betoverende dino kinderen met positieve aanmoediging, professionele vertelling en speelse muziek. Deze app bevat een verscheidenheid aan gemeenschappelijke kernvaardigheden voor kleuters, zoals het herkennen van getallen, matchende spelletjes, vergelijkingen, spelling en patronen.

Dino Kindergarten Leuke Spelletjes is een interactieve en boeiende app die geavanceerd kritisch denken ontwikkelt voor kleuters. Het is een non-stop spel voor jou en je eigen dino kinderen en vrienden voor fantastisch leren. Dus, als je op zoek bent naar een app die plezier en leren combineert, dan is Dino Kindergarten Leuke Spelletjes de perfecte keuze voor jouw kinderen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Dino Kindergarten Fun Games

Heeft u geprobeerd Dino Kindergarten Fun Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.